Na uw aanmelding neemt onze secretaresse contact met u op om uw gegevens door te nemen en een afspraak te maken voor een telefonische pre-intake. In dit gesprek kijken we samen naar uw belangrijkste klachten en of onze praktijk de juiste zorg kan bieden.
Als blijkt dat u bij ons terecht kunt, volgt de intake. Hiervoor heeft u een verwijsbrief van de huisarts en een geldig legitimatiebewijs nodig.
De intake bestaat meestal uit:
Indien gewenst kan een partner of familielid meekomen, zodat ook hun perspectief wordt meegenomen.
Op basis van de intake en het onderzoek stellen wij een behandelplan op. In een adviesgesprek bespreken wij dit rustig met u: welke diagnose is gesteld, welke behandeling passend is, en welke stappen wij samen gaan zetten.
Voorafgaand aan de intake ontvangt u digitaal een vragenlijst. De resultaten bespreken wij samen tijdens het gesprek.
Ook later in de behandeling gebruiken wij vragenlijsten om de voortgang te volgen (ROM – Routine Outcome Monitoring).
Daarnaast vragen wij patiënten jaarlijks naar hun tevredenheid via een korte vragenlijst. Uw ervaring kunt u ook delen via Zorgkaart Nederland.